Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Miło jest nam gościć Państwa na naszej nowej stronie!

Szanowni Państwo! Oddajemy do Państwa użytku naszą nową stronę internetową! Z myślą o potrzebach naszych Klientów i dynamicznie rozwijającej się technologii mobilnej przeprowadziliśmy odświeżenie naszej witryny.

Pierwsza w Polsce anonimowa i darmowa platforma wsparcia dostępna w aplikacji mobilnej

COVID-19

W związku ze wzrostem liczby osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Interesantów, jak i pracowników, prosimy o ograniczanie osobistych wizyt w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce do niezbędnego minimum.

Zachęcamy do sprawdzonych już sposobów załatwiania spraw w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych, tj.:

  • profilu zaufanego,
  • platformy Emp@tia
  • lub elektronicznej bankowości,
  • czy też możliwości złożenia dokumentów poprzez wysłanie pocztą lub wrzucenia dokumentów do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku przy ul. gen. Józefa Hallera 12 (od strony parkingu).

Bezpośrednia obsługa możliwa będzie w godzinach przyjmowania interesantów przy zachowaniu bezpiecznej, wymaganej 1,5 m odległości między osobami. Klient po wejściu do budynku zobowiązany jest zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos. Z uwagi na ograniczenia lokalowe budynku przy ul. gen. Józefa Hallera 12 i wymogi sanitarne w tym samym czasie, możemy obsłużyć jednocześnie 10 osób. Pozostałe osoby będą zmuszone poczekać na swoją kolej.

Ponadto zachęcamy do elektronicznego bądź telefonicznego załatwiania spraw lub uzyskiwania informacji, natomiast w przypadku konieczności osobistego załatwienia sprawy prosimy o wcześniejsze telefonicznie umawianie wizyty z pracownikiem MOPR na poniżej podane numery telefonów:

  • sekretariat 29 7644130, adres e-mail: sekretariat@mopr.ostroleka.pl
  • Punkt Informacyjny 29 7693369
  • sprawy świadczeń 500+ oraz świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego: 29 7607471 i 29 7607472

Rejestrowanie wizyty usprawni organizację obsługi, pozwoli na przygotowanie bezpiecznego stanowiska obsługi oraz skróci czas na załatwienie sprawy.

Banery/Logo